در سال ???? نويسنده‌اي انگليسي به نام جيمز آلن که چندان شهرتي هم نداشت کتاب کوچکي نوشت به نام تو هماني که مي‌انديشي. صدسال بعد، همان کتاب به يکي از آثار کلاسيک درزمينه‌ي خودباوري تبديل شد. با اندکي تغيير و صدالبته حفظ پيام نويسنده و راهکارهاي جهاني او، ويراست جديدي از کتاب تو هماني که مي‌انديشي روانه‌ي بازار شد که برگردان فارسي آن نيز با ترجمه‌ي گيتي خوشدل و از نشر قطره در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است. پيام‌هاي جيمز آلن حالا نسل جديدي از مخاطبان خود را دارد.

در ادامه‌ي مطلب درباره‌ي اين اثر بيشتر مي‌خوانيم.

افکار ما، ريشه‌ي تمام پيروزي‌ها و شکست‌ها

پيامي که جيمز آلن سعي دارد در کتاب تو هماني که مي‌انديشي به مخاطب خود منتقل کند، مربوط به زمان و مکان خاصي نيست. حقايق بزرگ را به‌راحتي مي‌توان عنوان کرد و جيمز آلن در اين اثر خود مي‌خواهد اين حقيقت را عنوان کند که قدرت و توانايي فردي ما از ذهن ما ريشه مي‌گيرد. آن زمان که به اين قدرت آگاه باشيم و آن را بيدار کنيم، ديگر هيچ نيرويي جلودارش نيست. تنها کافي است هرچه مي‌خواهيم تصور کنيم و با قدرت ذهن آن را محقق کنيم.

نويسنده در کتاب تو هماني که مي‌انديشي ديدگاه عميق خود را درباره‌ي رابطه‌ي ملزوم افکار و شخصيت فرد، محيط زندگي، سلامت جسماني، هدف زندگي، موفقيت و آرامش فردي با خواننده در ميان مي‌گذارد. کتاب تو هماني که مي‌انديشي يادآوري کوچک اما قدرتمندي است که به مخاطب مي‌گويد ريشه‌ي تمام موفقيت‌ها و شکست‌هاي ما در افکار ماست. ما اربابان سرنوشت خود هستيم.

کتابي کوچک و تأثيري بزرگ

کتاب تو هماني که مي‌انديشي کتابي کوتاه است. شايد بشود آن را در دو يا سه ساعت به پايان رساند اما براي ايجاد آن تأثير مثبت، تفکر و تأمل دائمي نياز است. اين اثر يکي از بايدهاي ليست مطالعه‌ي هر فردي است. تو هماني که مي‌انديشي به خواننده مي‌گويد که از جادوجنبل خبري نيست. دليل هر اتفاق تلخ و شيريني که در زندگي رخ مي‌دهد را بايد در افکار خود جست‌وجو کرد. اين اثر از آن کتاب‌هايي است که بايد تا آخر عمر در کتابخانه نگه ‌داشت و مدام به آن رجوع کرد.

قايقي در درياي ذهن

گرچه تو هماني که مي‌انديشي کتاب کوتاهي است اما نمي‌توان منکر قدرت پيام آن شد. اين اثر به‌منزله‌ي شيرجه‌زدن در درياي افکار انسان است و نويسنده به مخاطب مي‌آموزد که چگونه بايد قايق خود را بسازد، امواج را يکي پس از ديگري پشت سر بگذارد و يک روز به پيروزي برسد.

تو هماني که مي‌انديشي اثري است الهام‌بخش؛ جيمز آلن با زباني شاعرانه به خواننده مي‌آموزد افکار خود را به کار گيرد و در زندگي کامياب شود.

اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ي کتاب تو هماني که مي‌انديشي اثر جيمز آلن هستيد، همين حالا مي‌توانيد آن را از وب‌سايت کاواک تهيه نماييد.

خريد کتاب تو

 


گاه سایت بلاگ بیست مي‌انديشي ,هماني ,کتاب ,افکار ,جيمز ,قدرت ,ريشه‌ي تمام ,معرفي کتاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

متن ترانه زبان افزا ممیز به روز ترین سایت سعید رزانسری CryptoTab هر چی کی بخوای آشپزباشی