ریکو آفیشیو 7002

ریکو آفیشیو 7002 را می توانید از گاه های مختلفی که در سراسر کشور وجود دارد انجام دهید. بهتر است گاهی را انتخاب کنید که دارای تعداد و تنوع بالا در دستگاه های چاپ بوده و آنها را همراه با گارانتی و ضمانت نامه به شما تحویل دهد. این گاه ها معمولا وارد کننده دستگاه های چاپ بوده و دستگاه هایی اصل و اورجینال دارند.

شما ممکن است در محل کار خود نیازهای خاصی را داشته باشید که دستگاه های چاپ به خصوصی توانایی برطرف کردن آن ها را داشته باشند. شما باید حجم کاری، کیفیت مورد نیاز و امکانات جانبی دستگاه چاپ را با نیازهای خود مقایسه کرده و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این دستگاه چاپ دستگاهی چند منظوره است که می‌توانید از آن برای کپی، پرینت، اسکن و فکس استفاده کنید.  نوع کاربری این دستگاه چاپ سیاه سفید بوده که از طریق تکنولوژی لیزری عمل چاپ را انجام می دهد. سرعت چاپ در این دستگاه 70 برگ در هر دقیقه بوده که تصاویر را با دقت ۶۰۰ دی پی آی چاپ می کند. در واقع سرعت و دقت چاپ این دستگاه برای کاربر ادارات با حجم کاری متوسط رو به بالا بسیار مناسب می باشد.

حداقل و حداکثر سایز قابل چاپ در این دستگاه نیز بسیار متنوع بوده و شما می توانید در کاغذ های با سایزهای مختلف A3 تا A5 چاپ فایل های مختلف در ابعاد مختلف را انجام دهید. در کنار ویژگی های کاربردی این دستگاه شما می توانید از امکانات جانبی مانند منگنه، تاکن و پانچ نیز استفاده کرده و سرعت کاری خود را چندین برابر کنید.

همچنین قابلیت ذخیره خودکار ADF، سورتر و فینیشر در این دستگاه به شما این امکان را می دهد که از یک نسخه به تعداد بالا کپی بگیرید. برگه های چاپ شده را دسته بندی و مرتب کرده و آن ها را در ابعاد مختلفی مانند دفترچه یادداشت یا اندازه مورد دلخواهتان را برش دهید. ویژگی های دیگری مانند زمان اولین کوتاه 4.2 ثانیه،  قابلیت زوم، حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایت، مصرف انرژی بسیار پایین از دیگر ویژگی‌های.ادامه مطلب درکپی ایران..جهت مشاوره 09148659399


کپی ایران دستگاه ,بوده ,سرعت ,کرده ,دهید ,آفیشیو , ریکو ,آفیشیو 7002 ,ریکو آفیشیو ,امکانات جانبی ,انجام دهید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اموزش فتوشاپ ellislqk6 Rede آموزشگاه حرفه ای برنامه سازی بدون کدنویسی دانلود رایگان لباس کار گل یاس