توشیبا 206

توشیبا 206 یک دستگاه چاپ سیاه و سفید است که دارای کیفیت چاپ 600 dpi می باشد. این کیفیت با در نظر گرفتن تکنولوژی چاپ لیزری یک مقدار بسیار ایده آل  و مناسب برای چاپ اسناد و متون مختلف می باشد.

کیفیت پرینت و چاپ این دستگاه آن را در شمار دستگاه هایی با ظرفیت متوسط قرار می دهد. این دستگاه می تواند در هر دقیقه 20 برگ کپی و 16 برگ پرینت بگیرد.

راه های ارتباطی در این دستگاه چاپ یک پورت USB.2 است که می تواند با سرعت مناسب فایل های مورد نظرتان را انتقال دهد.

حافظه داخلی این دستگاه چاپ 16 مگا بایت بوده اما شما می توانید آن را تا 80 مگا بایت نیز ارتقا دهید.

زمان آغاز به کار در این دستگاه چاپ در مقایسه با نمونه های مشابه بسیار مناسب است. این دستگاه تنها در 25 ثانیه گرم شده و اولین کپی خود را بعد از 7 ثانیه به شما تحویل خواهد داد.

سایز و تعداد کاغذهای قرار داده شده در دستگاه نیز ویژگی دیگر این دستگاه است که بدون شک کاربری آن را چندین برابر کرده و شما را به توشیبا 206 راغب خواهد کرد. این دستگاه قابلیت استفاده از 300 برگ با ابعاد مختلف A4 و A5 را داشته و می تواند ار فایل ها در اندازه های مختلف چاپ بگیرد.

در این دستگاه چاپ همانند دیگر دستگاه های چاپ پیشرفته می توانید از قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی 20 تا 400 درصد استفاده کنید.

مصرف برق این دستگاه نیز تنها 1600 وات بوده و برق مصرفی آن حتی با وجود ساعت های متوالی استفاده نیز چندان زیاد نخواهد بود.

این دستگاه چاپ می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای دفاتر فنی، مدارس و ادارات با حجم کاری متوسط باشد. برای این دستگاه چاپ می توانید به گاه های حضوری مراجعه کرده و یا از گاه های اینترنتی و به صورت آنلاین کنید. بهتر است خود را از گاه هایی انجام دهید که دارای تنوع در تعداد و انواع دستگاه های چاپ بوده و آن ها را همراه.ادامه مطلب درکپی ایران..جهت مشاوره 09148659399


کپی ایران دستگاه ,توشیبا ,تواند ,گاه ,استفاده ,توانید , توشیبا ,بسیار مناسب ,مناسب برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کلایمر Payam Rostamani خرید اینترنتی coolergolkhane دکتر محمدطاهر رجبی - فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم دانلود آهنگ جدید | رسانه فارسی موسیقی | برمودا موزیک یک ماما اجناس فوق العاده نایس فان اطلاعات عمومی